Love to ride
Op het online platfom van Love to Ride kunnen collega’s elkaar aanmoedigen en mooie foto’s delen van tijdens hun fietsritten. Ook zullen collega’s gedurende de 4 thema maanden (in maart, mei, september en december) extra gemotiveerd worden om bewust voor de fiets te kiezen. Alle ritten tellen mee, niet allen woon-werk verkeer, maar ook dat ritje naar de supermarkt of sportschool.

OVER HET PROGRAMMA
Fietsen is een geweldige manier om dagelijks te bewegen en om de uitstoot van CO2 te verminderen. Dit programma daagt jullie organisatie uit om vaker de auto te laten staan en de fiets te pakken. Naar of van het werk maar óók daarbuiten. Love to Ride is hét fietsprogramma voor werkend Nederland waarbij elke rit telt.
Meer dan 450 bedrijven, 20 bedrijventerreinen en 25 overheden hebben het programma gevolgd in de afgelopen jaren.
Kilometer gefietst
IMPACT
Gezonde en vitale medewerkers hebben een positief effect op het bedrijf. De resultaten van Love to Ride liegen er niet om: gemiddeld is er een toename van 30% in het aantal fietsdagen binnen de organisatie, fietst 50% van de medewerkers twee of meer dagen naar het werk en fietst 80% na een jaar nog steeds! Download hier de Infographic voor meer informatie.
- Toename in het aantal fietsdagen 30%
- Fetst twee of meer dagen naar het werk 50%
- Fetst na een jaar nog steeds 80%
LOVE TO RIDE
Fietsen is een geweldige manier om dagelijks te bewegen en om de uitstoot van CO2 te verminderen. Dit programma daagt jullie organisatie uit om vaker de auto te laten staan en de fiets te pakken. Naar of van het werk maar óók daarbuiten. Love to Ride is hét fietsprogramma voor werkend Nederland waarbij elke rit telt.
Meer dan 450 bedrijven, 20 bedrijventerreinen en 25 overheden hebben het programma gevolgd in de afgelopen jaren.
IMPACT
Gezonde en vitale medewerkers hebben een positief effect op het bedrijf. De resultaten van Love to Ride liegen er niet om: gemiddeld is er een toename van 30% in het aantal fietsdagen binnen de organisatie, fietst 50% van de medewerkers twee of meer dagen naar het werk en fietst 80% na een jaar nog steeds! Download hier de Infographic voor meer informatie.
HOE HELPT VITAL WORKPLACE
- Toegang tot het platform en de app van Love to Ride inclusief themamaanden en kans op prijzen.
- Communicatiepakket met e-mails, afbeeldingen, posters en flyers voor zichtbaarheid in de organisatie.
- Activatiesessie waarin wij met ambassadeurs binnen de organisatie acties bedenken om zoveel mogelijk collega’s te enthousiasmeren om mee te doen.
- Deelnemers ontvangen mailings met tips en motivatie rondom de themamaanden.
- Een verbindende competitie tussen bedrijven én tussen de afdelingen binnen de organisatie.
- Toename in het aantal fietsdagen 30%
- Fetst twee of meer dagen naar het werk 50%
- Fetst na een jaar nog steeds 80%

HOE HELPT VITAL WORKPLACE
- Toegang tot het platform en de app van Love to Ride inclusief themamaanden en kans op prijzen.
- Communicatiepakket met e-mails, afbeeldingen, posters en flyers voor zichtbaarheid in de organisatie.
- Activatiesessie waarin wij met ambassadeurs binnen de organisatie acties bedenken om zoveel mogelijk collega’s te enthousiasmeren om mee te doen.
- Deelnemers ontvangen mailings met tips en motivatie rondom de themamaanden.
- Een verbindende competitie tussen bedrijven én tussen de afdelingen binnen de organisatie.
WAT ZEGGEN DEELNEMERS
Het programma is een mooie manier om je eraan te herinneren de autosleutels achter te laten en op de fiets te stappen voor boodschappen, naar werk en voor ontspanning.
Het is een fantastisch programma – het heeft me echt de kickstart gegeven om in het wielrennen te komen en het was ook een geweldige, leuke activiteit binnen mijn organisatie. Dank!
Ik vond het een geweldig initiatief en het zorgde voor een enorme teamgeest bij ons op het werk toen we meer mensen optrommelden om hoger in het klassement te komen.